2015. december 12., szombat

A tizenkettedik hópihe

 
A mai hópihe gyertyákból, gyertyalángokból áll. Mintáját megtaláltam évekkel ezelőtt, amikor még csak nagyon az alapokat ismertem. Nagyon tetszett, gyönyörű minta, köszönet érte a tervezőnek: Sabina Carden Madden munkája. Annyira tetszett, hogy megpróbáltam elkészíteni, akkor nagyon nehezen ment. Nem ismertem még, hogyan kell a pikót az ívek belsejére készíteni, és egyéb haladóbb technikai trükköket. Az eredeti mintában volt egy-egy hosszúkás gyöngy is a lángnyelvek alatt, amik úgy néztek ki, mint a gyertya teste. Ezeket most kihagytam, és zárt csomólánccal helyettesítettem, mert most Anchor freccia 25-ös cérnát használtam, és hozzá passzoló egészen vékony aranyszálat. Ez vékonyabb valamivel mint a 60-as cérnák, és a hosszúkás gyöngy nehéz lett volna hozzá. Ilyen lett:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése