2012. február 19., vasárnap

21. motívum

Egy érdekes technikát próbáltam ki, fonott hatású hajócsipke gyöngyökkel díszítve. Érdekessége, hogy 4 hajócskával kell készíteni. 20-as Anchor cérnát választottam hozzá, a gyöngyök pedig nem kerekek, pillangó formájúak, középen kicsit aranyozottak.


Érdekes volt egyszerre négy hajóval csomózni, fonni és a gyöngyöket is a helyükre segíteni.  A gyöngyös fonott láncsor annyira megtetszett, hogy egy kapocs segítségével karkötőt készítettem belőle. 



A minta eredetileg egy 1915-ben készült kiadványban szerepelt, Sarah Ethel Compton tervezésében. Én egy újabb leírás alapján készítettem el, Gina Brummett dolgozta fel, és hozta el nekünk, aki a héten távozott közülünk. Ezzel a munkával emlékezem Rá. Köszönöm a mintát, Gina!










3 megjegyzés:

  1. I think Gina would be very proud of you! That bracelet is absolutely beautiful and I wish I knew how to make it. I've never done anything like that before...!

    VálaszTörlés
  2. It's beautiful, Axa! Gina would be proud, and would have told you you'd done a marvelous job. I shall certainly miss her blog posts and the always positive comments she left for me.

    VálaszTörlés
  3. It is beautiful! Job well done

    VálaszTörlés